Του Φαίδωνα Θεοφίλου*
Μετά τη δολοφονία του15χρονου Αλέξη θύμα της αστυνομικής βίας που συγκλόνισε την Ελλάδα με τις διαδηλώσεις οργής που χύθηκαν σαν ποτάμια σ’ όλη τη χώρα, ήρθε να προστεθεί η δολοφονία της Παρασκευής, του Επαμεινώνδα και της εγκύου Αγγελικής, από κουκουλοφόρους που χρησιμοποίησαν τις μεθόδους (φωτιά και τσεκούρι) του αντιεξουσιαστικού χώρου.
.
Το πρώτο πράγμα που άκουσα μετά την ωμή δολοφονία των τριών υπαλλήλων της Τράπεζας από τις ειδήσεις της TV ήταν: Δηλώσεις του Κ.Κ.Ε. : «Είναι λυπηρό αυτό που συνέβη, αλλά μη νομίσει η κυβέρνηση ότι αυτό το γεγονός θα αναστείλει τις κινητοποιήσεις και τους αγώνες μας…» Τα δε τηλεοπτικά κανάλια οδύρονταν για τις επιπτώσεις στον τουρισμό, μπροστά στους παγωμένους τηλεθεατές. Ούτε τα προσχήματα μιας μέρας, δεν τηρήθηκαν στη μνήμη των αδικοχαμένων. Σε τί όμως διέφεραν από τον μικρό Αλέξη, εκτός από την ηλικία, οι τρεις άτυχοι συμπολίτες μας;
.
Στην Ελλάδα, δεν πεθαίνουν όμως μόνο άνθρωποι κάτω από τη δολοφονική μανία κάποιων περιθωριακών καθαρμάτων. Πεθαίνουν και οι ιδέες, η σκέψη, ο στοχασμός, οι στόχοι. Ανθίζουν ο ωμός κομματικός πατριωτισμός, τα συνθήματα, η απόσειση ευθυνών, το εξωραϊσμένο ψέμα, οι καταστροφές της εκτόνωσης, ο τραμπουκισμός ενός ιδιόμορφου όχλου, η κακοποιημένη αλήθεια.
.
Σαν Σειρήνες τα κόμματα, προσπαθούν να μας σαγηνέψουν ερήμην της αλήθειας, για να αυξήσουν την επιρροή τους, την ώρα που ο ελληνικός λαός βρίσκεται άγρια στριμωγμένος στη γωνία, την ώρα που η χώρα κινδυνεύει να βουλιάξει και να μας παρασύρει όλους. Όλοι καταφέρονται ενάντια στα πράγματι οδυνηρά μέτρα. Το ίδιο κι εγώ. Αλλά κανένα κόμμα δεν μας δίνει έναν εναλλακτικό δρόμο, πέρα από τα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση. Προσπαθούν να εισπράξουν μόνο τη δυσαρέσκειά μας για τα μέτρα και να μας κερδίσουν ως ψηφοφόρους, χωρίς να προτείνουν κάποια άλλη λύση.
.
Χιλιάδες πολιτών βγήκαν στους δρόμους οργισμένοι και διαμαρτυρήθηκαν για τα αφόρητα μέτρα που τους έγιναν βρόχος στο λαιμό. Αυτή την ειρηνική και μεγαλειώδη πορεία των διαδηλωτών, καθώς και την ανικανότητα του κράτους να παράσχει ασφάλεια στους πολίτες, εκμεταλλεύτηκαν τα αποβράσματα της τυφλής βίας, θύματα της οποίας υπήρξαν οι τρεις υπάλληλοι της Τράπεζας.
.
Μιλώντας γενικά για την Τραγωδία, θα έλεγα ότι αυτή ξεπλύνει, καθαρίζει, εκπαιδεύει, καλλιεργεί και συχνά δίνει την ευκαιρία στους «πάσχοντες» αλλά και στους θεατές, να αλλάξουν, να σκεφθούν, να επανατοποθετηθούν στη ζωή. Η Τραγωδία, είτε ως θέατρο είτε ως γεγονός της ζωής είναι και σημαντική και μεγαλειώδης μέσα στο πένθος της.
Στην χώρα μας όμως δεν υπάρχουν πια σημαντικά ή μεγαλειώδη, αφού η τραγωδία των τριών συμπολιτών μας, ήδη ξεχάστηκε και περιορίζεται στις οικογένειες των θυμάτων. Αλλά ούτε και η τραγωδία μιας χώρας ναυαγισμένης οικονομικά και πολιτισμικά, μας έμαθε κάτι.
.
Έτσι, εκείνο που μένει στην Ελλάδα, είναι το τσίρκο, στο οποίο μπορεί κάθε φορά να προστίθεται ένα… νούμερο αλλά δεν οδηγεί πουθενά. Απλά παραμένει τσίρκο, όπως η χώρα μας που δεν θέλει να αλλάξει…
23 σχόλια:
Φαίδωνα,πόσο δίκιο έχεις...
Καλημέρα
Φαίδωνα
Η νέα σου ανάρτηση θα πρέπει να μελετηθεί προσεχτικά από κάθε Έλληνα γιατί πολύ απλά αποτυπώνει μια πικρή αλήθεια, η ανάρτηση αυτή αποτελεί ένα καταλύτη στο να πέσουν οι μάσκες και ο καθένας μας ξεχωριστά να βγάλει τα συμπεράσματα του.
Πόσο πολύ ήλπιζα ότι θα επιδείξουμε σιωπή και περίσκεψη ως λαός...
Κι ύστερα, όταν άρχισαν να μιλούν... κόμματα, τραπεζίτες, παντός είδους σχολιαστές και δημοσιογράφοι, σκεφτόμουν, ως μάνα, τις μανάδες και τους πατεράδες αυτών των παιδιών… και δεν ήθελα να πω κουβέντα. Σκεφτόμουν τον γιο μου, θα βγει αύριο ν’ αναζητήσει μια θέση εργασίας… σκεφτόμουν αυτά τα παιδιά, τα οπλισμένα με όνειρα και πτυχία, να βαδίζουν προς το θάνατο…
«Πεθαίνουν και οι ιδέες, η σκέψη, ο στοχασμός, οι στόχοι.», είπατε Φαίδωνα, πολύ ορθά, πολύ απλά, πολύ ουσιαστικά…
Πεθαίνουν, σε μια χώρα «που δεν θέλει ν’ αλλάξει».
Δυστυχώς.
@50FM
Καλημέρα σου FM. Θα ευχόμουν να μην είχα δίκιο, αφού ένα τέτοιο δίκιο είναι επώδυνο..
@WIND OF CHANGE
Φίλε μου πάει καιρός που είμαι βέβαιος ότι κανείς δεν ακούει πια σ' αυτή τη χώρα. Απλά εγώ δεν μπορώ να σιωπώ...
@Βig Mama
Εσύ ΚΑΙ ως Μάνα Big Mama, λίγα ακούς πολλά καταλαβαίνεις και όσα πιο πολλά καταλαβαίνεις, τόσο περισσότερο σε πονάνε..
Πόσο απολαυστικό (οδυνηρά απολαυστικό στην προκειμένη περίπτωση) είναι να υπάρχει ένα κείμενο που να τα λέει όλα, χωρίς τίποτε το ουσιώδες να παραλείπει και τίποτε το επουσιώδες να προσθέτει. Θέλω να πιστεύω (αν και δεν είμαι καθόλου σίγουρος) ότι ύστερα από κάποια χρόνια όλα αυτά που ζούμε σήμερα, όλα αυτά που αδρά διαγράφονται στο κείμενό σου, ίσως να αντιμετωπίζονται ως ένας εθνικός εφιάλτης, που έσβησε και χάθηκε ανεπιστρεπτί. Αυτό το κείμενό σου όμως σε όποια χέρια ή μάτια τυχόν πέσει θα αποτελέσει ένα κειμήλιο ες αεί (για πάντα), γιατί έχει τόσο ολοφάνερη την πληρότητα, την κλασική λιτότητα και την τραγική παραστατικότητα.
Σε ζηλεύω, Φαίδωνα. Νομίζω πως εγώ δεν θα μπορούσα ποτέ να δώσω ένα κείμενο τέτοιας εμβέλειας. Μπράβο!
@Νίκος Πετρόχειλος
Νίκο μου σ' ευχαριστώ από καρδιάς για την επαινετική αποτίμηση της ανάρτησης. Είναι μάλλον η αγωνία που όπλισε την πένα.
Πως είσαι τόσο σίγουρος ότι αυτό το φονικό χτύπημα έγινε από αντιεξουσιαστές; Πιστεύεις ότι οι δομές του κράτους όταν θέλει να επιβάλλει όχι σκληρά αλλά απάνθρωπα μέτρα είναι τόσο απλές; Την ιστορία φαίνεται ότι τη γνωρίζεις. Καλό είναι να κρατά κανείς κάποιες επιφυλάξεις και να μην αναπαράγει εύκολα τις χαλκευμένες ειδήσεις γιατί υπάρχουν πολύ σκοτεινοί μηαχανισμοί.
@Μαρία
Την ιστορία του άλλοθι των χτυπημάτων τυφλής βίας, που "συσπειρώνει" και "δικαιώνει" το κράτος, την γνωρίζει εδώ και δεκαετίες όλος ο ελληνικός λαός. Μια αδιέξοδη και εγκληματική βία σε βάρος αθώων πολιτών που εισπράττουν αναίτιο θάνατο και καταστροφές σε βάρος των μόχθων μιας ζωή΄ς ή εργαζομένων που μένουν χωρίς δουλειά εξ αιτίας αυτών των καταστροφών. Με ένα κράτος ξεχειλωμένο και ανίκανο, απ' το οποίο επωφελούνται όσοι "την έχουν δει" επαναστάτες". Εκτός και αν ο χώρος των λεγόμενων αντιεξουσιαστών είναι εργαλείο του κράτους, που το βοηθά να συνεχίζει να υπάρχει μέσα στην ανικανότητά του. Αλλιώς αν το κράτος είχε δομές, θα τους είχε εξουθενώσει εδώ και τόσες δεκαετίες. Εσύ, ως υπερασπιστής τους έχεις τη γνώμη ότι η δολοφονία έγινε από τους...Μάρτυρες του Ιεχωβά:::: Ποιοί άλλοι μέχρι τώρα ακολουθούν αυτές τις πρακτικές; Μέσα στα σκληρά μέτρα που επέβαλλε η ανάγκη να επιβιώσουμε η όχι, αποτέλεσμα και αυτό της ασυδοσίας των κυβερνήσεων της χώρας, ξεχάσαμε αγαπητή μου Μαρία,ότι είχαμε και την δυνατότητα να αναθεσουμε τις τύχες της χώρας στους αντιεξουσιαστές!!! Αλλά δεν ξέραμε αν, εκτός από το να δολοφονούν και να καταστρεφουν, μπορούν να κάνουν και κάτι άλλο. Ξέρουν το εύκολο, που όλοι μπορούν: Την καταστροφή. Αλλά εκείνο που χρειαζόμαστε είναι αγώνας για δημιουργία και αλλαγή με τη συμμετοχή που θα ασκεί περισσότερη πίεση και έλεγχο στην κυβερνητική εξουσία.
Η βία είτε κρατική είτε άλλη, απ' όπου κι αν προέρχεται, είναι καταδικαστέα και ξένη με τον χαρακτήρα και τη φύση των Ελλήνων. Εκείνο που πρέπει να διεκδικήσουν οι Έλληνες, είναι ένα σύστημα όπου οι πολίτες να μπορούν να συμμετέχουν ΑΚΑΠΕΛΩΤΑ στα κοινά, ώστε να συνδιαμορφώνουν τους όρους της ζωής τους. Όλα τα άλλα είναι πράξεις ανεξέλεγκτης και αδιέξοδης οργής. Σκέψου μόνο αν όλη αυτή η αρνητική ενέργεια που διοχετεύεται σε καστροφές και δολοφονίες, στρεφόταν σε δημιουργική ακτιβίστικη δραστηριότητα ποια θα ήταν η εικόνα. Δεν ξέρω αν τελικά υπερασπίζεσαι τα δικά σου λάθη ή τα λάθη άλλων. Ας τα όμως Μαρία. Η συζήτηση αυτή είναι αδιέξοδη όπως και η βία.
Δεν έχω διαπράξει λάθη τέτοιου είδους για να τα υπερασπίζομαι. Πάντα είμαι με το μέρος της ζωής και πάντα είμαι συντετριμμένη μπρος στο γεγονός του θανάτου απ΄όπου κι αν προέρχεται , δεν υπάρχει ήττα πιο εξευτελιστική από το θάνατο πόσο μάλλον όταν αυτός προκαλείται από χέρια ανθρώπινα. Αλλά αν οι όποιοι αντεξιουσιατές παρά τη θέλησή τους γίνονται δρόμος για εφαρμογή σκληρών αντιαγωνιστικών μέτρων αστυνόμευσης άλλο τόσο η στάση η δική σου γίνεται το ίδιο.Τους πιστεύεις και τους επιτρέπεις .Εκτός αυτού πιστεύω πως το έγκλημα , όταν δεν δεις τις βαθιές του ρίζες , όταν το δεις μόνο ευκαιριακά και υπό το κράτος της φυσιολογικής συγκίνησης, τότε γίνεσαι κι εσύ ένας πολίτης που μπορούν να σε ελέγξουν και να σε κατευθύνουν. Σε όλο το κείμενό σου εκείνο που πιστεύω πως λείπει είναι ένα μεγάλο αλλά.το αλλά αυτό θα σε έκανε να μπεις σε ποια βαθιά επίπεδα που δεν έχουν να κάνουν μόνο με τους όποιους αναρχικούς έλληνες , ιταλούς, γερμανούς αλλά με τον άνθρωπο γενικότερα και τις εκδηλώσεις του και τα όριά του. Ως άνθρωπος πολιτικός καλά κάνεις κι έχεις έναν άμεσο λόγο , αλλά ως ποιητής θα ήταν καλό να έβαζες και τη βαθύτερη ματιά σου στα γεγονότα και στον άνθρωπο γενικά. Βέβαια επισημαίνεις πως θα ήταν καλό να λειτουργούν οι πολίτες , πως να ελέγχουν το κράτος αλλά γιατί δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο μήπως και γιά αυτό φταίνε οι αναρχικοί.Θέλω ακόμα να ρωτήσω . Αν έλειπαν αυτοί οι αναρχικοί τα πράγματα στη χώρα μας θα ήταν καλά; Τέλος εγώ είμαι μ' αυτούς που λένε πως το έγκλημα αυτό ήταν προιόν προβοκάτσιας χωρίς όμως κι αυτό να σημαίνει πολλά πράγματα γιατί οι άνθρωποι των νεκρών θα παραμείνουν απαρηγόρητοι.Θεωρώ όμως την αρετή της διάκρισης , της βαθιάς και ακόμα και λεπτεπίλεπτης διάκρισης πολύ εξαιρετική και μάλλον πιστεύω πως μόνο αυτή θα μας κάνει να ξεφύγουμε από τις γενικεύσεις και να μπαίνουμε στην ουσία των γεγονότων των εκάστοτε γεγονότων γιατί οι γενικεύσεις δεν οδηγούν πουθενά είναι ο πιο εύκολος τρόπος εκτόνωσης του θυμού και του πόνου.
@Μαρία
ΜΕΡΟΣ 1ο
Σ' ευχαριστώ για τις...συστάσεις και τις προτροπές για το τι πρέπει να κάνω για να... κατανοήσω και να διευκολύνω τη δράση των αναρχικών..
Πάντα πίστευα και πιστεύω ότι εκείνοι που οχυρώνονται πίσω από βεβαιότητες, """που τα ξέρουν όλα""", είναι και οι πλέον επικίνδυνοι και ασφαλώς κάθε διάλογος μαζί τους είναι μάταιος. Αν συνεχίζω το σχόλιό μου το κάνω για να υπάρξει Λόγος, απέναντι στο φονικό και την ανεξέλεγκτη καταστροφή.
Ο ανθρώπινος πολιτισμός, παρά τα φρικαλέα εγκλήματα της ανθρωπότητας, έφτασε κατά την εξέλιξή του στο σημείο να θεωρεί την ανθρώπινη ζωή ως την μέγιστη αξία. Σήμερα λοιπόν αυτός ο πολιτισμός, επέβαλλε στις περισσότερες κυβερνήσεις την κατάργηση της θανατικής καταδίκης για οποιοδήποτε έγκλημα, με το σκεπτικό, πως ούτε η δικαιοσύνη έχει το δικαίωμα να αφαιρεί ανθρώπινη ζωή. Για το φονικό λοιπόν δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ και ανοχή, για ΚΑΝΕΝΑ λόγο. Για τα άλλα εγκλήματα ναι. Πρέπει να σκεφθούμε και να πράξουμε πολλά.
Φαίνεται όμως πως οι λεγόμενοι αναρχικοί, δεν έχουν την ίδια άποψη,και θέλουν να μας γυρίσουν πίσω σε μια ιδιόμορφη ζούγκλα, γι αυτό θα έπρεπε η κοινωνία και η πολιτεία να αμυνθούν απο-τε-λε-σμα-τι-κά.
ΜΕΡΟΣ 2ο
Γράφεις αγαπητή Μαρία:
"""Αλλά αν οι όποιοι αντεξιουσιατές παρά τη θέλησή τους γίνονται δρόμος για εφαρμογή σκληρών αντιαγωνιστικών μέτρων αστυνόμευσης άλλο τόσο η στάση η δική σου γίνεται το ίδιο.Τους πιστεύεις και τους επιτρέπεις""".
Παρά τη θέλησή τους;;;; Και η φωτιά και το τσεκούρι που σπέρνουν, ,κρυπτόμενοι πίσω από ειρηνικές διαδηλώσεις;;;
Και ποια είναι τα σκληρά αντιαγωνιστικά μέτρα αστυνόμευσης, όταν οι λεγόμενοι αναρχικοί αλωνίζουν τις πόλεις, καίνε και καταστρέφουν κατά βούληση και γουστάρουν;;;
Και ποια θα έπρεπε να είναι η στάση μου δηλαδή για να σου αρέσει; Η κατανόηση από μέρους μου και η υπόθαλψη της τυφλής βίας;;
Η αστυνομία πληρώνεται από τον φορολογούμενο για να του εξασφαλίσει την ασφάλειά της ζωής του και της περιουσίας του. Αγαθών, στα οποία οι λεγόμενοι αναρχικοί καμία εκτίμηση δεν έχουν, σύμφωνα με τις πράξεις τους. Δεν ξέρω όμως αν θα έχουν την ίδια άποψη αν πρόκειται για τη ζωή και την περιουσία των ιδίων και των γονέων τους.
Οι λεγόμενοι αναρχικοί αν δεν είναι εργαλείο της κάθε κυβέρνησης και του κράτους, τότε πρόκειται κατά τη γνώμη μου για μία μόδα life style. Ελκυστικός ο τίτλος "αναρχικός". Ελκυστική και η ατιμώρητη εκτόνωση μέσα από τις καταστροφές που προκαλούν. Αμφιβάλλω αν γνωρίζουν τι θα πει αναρχισμός και που στο τέλος θα πρέπει να είναι ικανοί πρώτα να βάλλουν τη μια πέτρα πάνω στην άλλη, για να μπορούν να τις γκρεμίσουν. Καλοζωισμένα παιδιά αστικών οικογενειών, οι λεγόμενοι αναρχικοί, μπουκωμένοι στο χαρτζιλίκι, που δεν έχουν καμιά σχέση με την αγωνία των νέων για το μεροκάματο, τον ιδρώτα και την αβεβαιότητα για το αύριο.
Είμαι δηλωμένος εχθρός της βίας λοιπόν, είτε προέρχεται από την αστυνομία, (βλέπε τη δολοφονία του μικρού Αλέξη από τον Κορκονέα κ.λ.π.κ.λ.π.)είτε από τους λεγόμενους αναρχικούς ή όποιους άλλους.
Η Δημοκρατία είναι ακόμα ένα άγνωστο σε μας πολίτευμα και θα χρειαστούμε πολύ δρόμο ακόμα, αφού πρώτα αλλάξουμε οι ίδιοι για να εξασφαλίσουμε στον εαυτό μας το καλύτερο δυνατό πολίτευμα του κόσμου. Την αληθινή Δημοκρατία. Όχι την ιδανική, αλλά εκείνη στην οποία θα υπάρχει τόπος για σκέψη και πράξη.
Με ρωτάς:
"Αν έλειπαν αυτοί οι αναρχικοί τα πράγματα στη χώρα μας θα ήταν καλά;""
Μα δεν τίθεται θέμα να ελλειπαν οι αναρχικοί, ούτε καν οι λεγόμενοι. Να υπάρχουν όπως όλοι έχουν δικαίωμα να υπάρχουν και να εκφράζονται ελεύθερα κάτω από τον ουρανό της δημοκρατίας.
Προσωπικά είμαι υπέρ του να έχουν βήμα και δική τους εκπομπή στην τηλεόραση, όπως και τα εξωκοινοβουλευτικά κόμματα, οι Πεντηκοστιανοί, οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, οι πάντες. Να εκθέτουν το λόγο τους δημόσια και αν αντέχει ο λόγος τους να σταθεί στη συνείδηση του λαού, ας τον πείσουν, αλλιώς θα γίνουν καραγκιόζηδες. Είναι μεγάλο πράγμα να έχεις τα κότσια να εκτεθείς δημόσια με το λόγο σου και τα πιστεύω σου , αν έχεις. Αλλά με τη βία δεν έχει κανείς το δικαίωμα να επιβάλλει το θέλω του. Μπορεί να το επιβάλλει στον εαυτό ναι ή στην οικογένειά του.
Αλλά ποιο είναι άραγε το αξιακό σύστημα των λεγόμενων αναρχικών; Ποιες αξίες πρεσβεύουν; Γιατί δεν προσπαθούν να τις προβάλλουν αν έχουν; Φαίνεται ότι ο χαβαλές της εκτόνωσης μέσω της τυφλής βίας είναι πιο εύκολος. Θα κουράζουμε το μυαλό μας τώρα;
Κλείνοντας, θέλω να τονίσω, ότι ο άνθρωπος που θέλει να γκρεμίσει κάτι αλλά δεν έχει κάτι άλλο να βάλλει στη θέση του, αυτοκαταργείται ο ίδιος.
Χαιρετίσματα λοιπόν σε όλες τις αναρχοΜαρίες του κόσμου, από έναν ποιητή, που μια φορά (κι ένα καιρό)ήταν μόνος του...
Απέναντι σε φονικές δικαιολογίες, είναι απαραίτητος ο Λόγος.
Δεν ξέρω αν είναι δραστικός αυτή τη στιγμή στο νου των ανθρώπων… ίσως στο μέλλον Φαίδωνα… ίσως.
Αυτό που με πονά και με τρομάζει είναι που η δημοκρατία και η ανθρωπιά μας αποδεικνύονται κατώτερες των περιστάσεων και ψάχνουν να δικαιολογήσουν ένα τόσο ειδεχθές έγκλημα.
Λυπάμαι.
Το επαναλαμβανόμενο φαινόμενο της βίας-για πολιτικούς λόγους-, σε μιά σύγχρονη και δημοκρατική κοινωνία[όπως θέλουμε να λέμε ότι είναι η Ελλάδα] έχει λόγους και αιτίες που εκτρέφονται από την ελλειμματική παιδεία και κυρίως από τον λάθος τρόπο διαχείρησης της εξουσίας ,η οποία με την συμπεριφορά της ,οδηγεί την κοινωνία σε δικαιολογημένες ή αδικαιολογητες διαμαρτυρίες ενίοτε τραγικές,όπως η τελευταία που κάηκαν ζωντανοί τρεις νέοι άνθρωποι στο χώρο της εργασίας τους .
Η ανεξήγητα ανεμπόδιστη βία των λίγων κουκουλοφόρων που παρεισδύει στις γραμμές των συνδικαλιστών[η δρουν εξω από αυτές]ταυτιζεται δυστυχώς και ενοχοποιεί την ....δημοκρατική διαμαρτυρία των κομματικοποιημένων συνδικαλιστών Και την ενοχοποιει γιατί η συμπεριφορά των συνδικαλιστών τδεν διαφερει πολλές φορες και πολύ απο τις πράξεις των αναρχικών.
Μπορεί το κίνητρο και η ιδιοσυγκρασία του κοματικοποιημένου συδικαλιστή να είναι διαφορετική απο του αναρχικού, η οργή όμως είναι ιδια.Και όταν η κατάσταση ξεφεύγει από τον έλεγχο των κομματικοποιημένων συνδικαλιστων και της αστυνομίας είμαι βέβαιος πως την στιγμή που το χέρι του κουκουλοφόρου πετάει την μολότωφ έχει μέσα του και την οργή του υποκινούμενου συνδικαλιστή.
Ποτέ δεν αποκαθήσταται το δίκαιο όταν η εντεταλμένη νομιμότητα[με ολα τα κουσούρια της] κλείνει τα μάτια της στην βιαιότητα της αναρχίας .
Η λογική λέει ότι η όποια επικυρωμένη αρχή ειναι καλύτερη της αναρχίας
Λυπάμαι που επαναλαμβάνω τα αυτονόητα Αγανακτώ όνως που φτάσαμε εδώ που φτάσαμε
Ντρέπομαι σαν Ελληνας να ακούω κάθε μερα στα ξένα μέσα ενημέρωσης άλλοι να μας ειρωνεύονται και άλλοι να μας λυπούνται .
Φτάνουν οι καταγραφές των καταστροφών.
Δεν θελω ν'ακούω άλλο γιά την σπάνια ιδιαιτερότητα της φυλής μας,ούτε για τον αρχαίο πολιτισμό μας
Αν ειναι να κάψουμε κατι ειναι οι κακές νοοτροπίες του μιαλου μας. Να αλλάξουμε,ν'αλλάξουμε ρε γαμώτο
Βλέπω την Ελλάδα να ξεσκίζεται,να ξεφτιλίζεται .Την σκεπτομαι και δακρίζω,όχι από νοσταλγία αλλά από πόνο.
Πότε θα βρεθεί ένας ηγέτης που θα πείσει γιά την καθαρότητα των προθέσεών του?
Και πως θα πεισθεί απ αυτόν ενας λαός που εχει γελασθεί δεκάδες φορές από ουρανοκατέβατους
"σωσίες ?
Αυτό είναι το πρόβλημα και την αλήθεια, κάθε μέρα του τσίρκου δεν βοηθάει και είναι άχρηστο.
Οι διαδηλώσεις είναι καλές, αν οι κυβερνίτες κατανοούν την πραγματική διαμαρτυρία και δυσαρέσκεια του λαού, αλλά δεν είναι έτσι, τόσο κόπο και πάει χαμένο.
Και τι κάνουμε στην Ισπανία όπου περιβάλλομαι από ζωντανούς νεκρούς;
Όσον αφορά στους νεκρούς, τίποτα, τίποτα σε αυτόν τον κόσμο δικαιολογεί το θάνατο ενός αθώου, τίποτα, ποτέ.
Είμαι μαζί σας.
Εγώ παρακολουθω την επικαιρότητα σας στην ελληνική τηλεόραση, αλλά βλέπω μόνο το ALTER κανάλι.
Φιλιά σε όλους.
Φιλε μου Φαιδωνα,
Το λουκι που πεσαμε, ειναι αβυσσος βαθεια!
Περα απ΄τις χαμενες ιδεες, τη στοχαση, την ανθρωπια και το παρομοιωδες ελληνικο φιλοτιμο, θρηνουμε τωρα και τους αδικοχαμενους
της Σταδιου.
Κι΄τραγωδια συνεχιζεται. Τα Κομματα δεξιοζερβα χυνουν λαδι στη φωτια, εναυσμα για τους τυφλοποντικες μιας φασιστικης αλητειας!
Εχουν αραγε ολοι τουτοι οι Κοντορεβιθουληδες κατα νουν, που βγαζει ο εγκλοβισμος δημοκρατικων κανονων; Πως εχουμε φτασει στο
χειλος του γκρεμνου; Πως εκθιαζουν το χαος και την αναρχια;
Ας ριξουν τις μασκες ολα τα πρωτοπαλληκαρα της Νουδου, του Κουκουε και του Συριζα κι΄ας μας πουν στα ισια, πως σε ωρα εσχατης ανα-
γκης, κυρηξαν την επανασταση για ψηφοθυρία!
Δημητρης Κεφαλιδης - Γερμανια
@Big Mama
Ο Λόγος Μάμα είτε ακούγεται είτε όχι πρέπει να είναι παρών. Και εννοώ τον Λόγο που είναι πλήρης από πίστη σε όσα εκφράζεικαι έμφορτος από αξίες, όπως αυτή του σεβασμού της ζωής. Ό Λόγος που δεν παραμένει παγωμένος και αμετακίνητος, αλλά διαρκώς ζωντανός και έτοιμος να συμπεριλάβει μέσα του ό,τι σημαντικό και ενδιαφέρον από τη ζωή και το θαύμα της.
@Σπύρος
Αυτό είναι το αληθινό μήνυμα: Να αλλάξουμε. Και να πάψουμε να χαρίζουμε την ανοχή μας σε οποιονδήποτε παραβιάζει τις ελευθερίες , τα δικαιώματά μας, το μόχθο και την εργασία μας.
Όσο για τους λεγόμενους αναρχικούς, εκτός από τις καταστροφές που προκαλούν, και τις δολοφονίες, σκορπίζοντας άφατο πόνο στην κοινωνία, τό μόνο που επιτυγχάνουν, είναι να συσπειρώνουν το πολιτικό σύστημα και να το το δικαιώνουν ακόμα κι αν είναι φορτωμένο αμαρτίες. Το πολιτικό σύστημα που... ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι αντιμάχονται. Όσο συνεχίζουν λοιπόν την ίδια τακτική, το πολιτικό σύστημα θα δυναμώνει, πολύ δε περισσότερο που ο λαός δεν συμμερίζεται τις μέθοδές τους αφού πλήττεται ο ίδιος από την τυφλή βία τους. Αν πίστευαν σε κάτι, σίγουρα θα είχαν αλλάξει τακτική. Αλλά πρόκειται για μια κτηνώδη μορφή χουλιγκανισμού ή κρυφοπρακτόρων του πολιτικού συστήματος που ουδέποτε συλλαμβάνονται.
@Βερόνικα
Έχεις μεγάλη ΓΝΩΣΗ της πραγματικότητας, αφού παρακολουθείς από κοντά και τη δική σου και τη δική μας χώρα και έχεις ΒΑΡΥΝΟΥΣΑ γνώμη καλή μας φίλη. Προσεγγίζεις όλες τις πλευρές με πνεύμα δικαιοσύνης.
@Δημήτρης Κεφαλίδης
Φίλε μου "ακτινογραφείς" την κατάσταση σε βάθος. Τα αγωνιώδη ερωτήματά σου , γίνονται όμως για τα πολιτικά κόμματα "ψιλά γράμματα" αν πρόκειται για μια χούφτα ψήφους. Μόνον εμάς τους πολίτες κρατούν σε διαρκή αβεβαιότητα και αγωνία...
Αγαπητέ κύριε Θεοφίλου
Διάβασα με πολύ προσοχή την ανάρτηση σας καθώς και τα σχόλια που την συνοδεύουν και οφείλω να ομολογήσω ότι μέσα από το ιστολογιό σας ο κάθε επισκέπτης μόνο ωφελημένος μπορεί να βγει έστω και αν διαφωνεί μερικές φορές με την τοποθέτηση σας.
Τα όσα αναφέρετε στην ανάρτηση σας απεικονίζουν μια θλιβερή πραγματικότητα, επιτρέψτε μου όμως κοντά στις δικές σας σκέψεις να καταθέσω και τις δικές μου μιας και δεν μου δίδεται λόγω υποχρεώσεων η ευκαιρία να επεμβαίνω στις παρεμβάσεις σας.
Εκείνο στο οποίο θα ήθελα να επικεντρωθώ είναι στο ποιοι είναι επιτέλους οι κουκουλοφόροι, κύριε Θεοφίλου ας μην κρυβόμαστε πίσω από τα δάχτυλα μας, αυτοί οι άνθρωποι είναι μαριονέτες στα χέρια ξένων μυστικών υπηρεσιών με σκοπό να προκαλέσουν χάος στην πατρίδα μας.
Σήμερα στη χώρα μας κυκλοφορούν ανενόχλητοι ομάδες αποσταθεροποίησης διαφόρων ομάδων και συμφερόντων , χαρακτηριστικά σας αναφέρω ότι σήμερα στην Ελευσίνα λειτουργεί γραφείο των γκρίζων λύκων οι οποίοι συναθροίζονται σε τακτά χρονικά διαστήματα και συζητούν θέματα που έχουν να κάνουν με τη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης και διάφορα άλλα θέματα μουσουλμάνων στην Ελλάδα.
Χωρίς να θέλω να αποποιηθώ των ευθυνών που φέρουμε ως έθνος για τη σημερινή τραγική κατάσταση την οποία έχουμε περιέλθει , η Ελλάδα αυτή τη στιγμή βρίσκετε στο μάτι εκείνων των διεθνών οικονομικών εγκληματιών όπως είναι Goldman Sachs, Τζορτζ Σώρος και πολλοί άλλοι διεθνείς κερδοσκόποι οι οποίοι εδώ και καιρό έχουν στήσει την επιχείρηση με τίτλο η χρεωκοπία της Ελλάδος.
Κύριε Θεοφίλου η πολιτική που εφαρμόζουν αυτοί οι οικονομικοί εγκληματίες είναι να γονατίσουν την Ελλάδα και να κάμψουν το ηθικό των Ελλήνων με σκοπό να έρθουν μετά και να μας πάρουν αντί πινακίου φακής της πλουτοπαραγωγικές πηγές της χώρας όπως το πετρέλαιο , το φυσικό αέριο κ.α.
Κύριε Θεοφίλου είναι επιτακτική ανάγκη να εδώ και τώρα να αναδείξουμε το νέο πατριωτισμό , που δεν είναι μόνο η επίκληση των εθνικών συμβόλων και της αρχαίας μας παράδοσης αλλά να βρούμε ξανά σαν λαός όλες εκείνες τις αξίες της συλλογικότητας και να εργαστούμε για το κοινό καλό της πατρίδας, επίσης πρέπει να αναδείξουμε όλα εκείνα που μας ενώνουν σαν λαό .
Ολα τα παραπάνω προϋποθέτουν και μια ισχυρή πολιτική ηγεσία που να εμπνέει και να ξέρει να παίζει καλά το παιχνίδι στη διεθνή διπλωματική κονίστρα, δυστυχώς αυτή την πολιτική ηγεσία δεν την διαθέτουμε, τα κόμματα στην Ελλάδα δε μπορούν να βρούν ένα κώδικα στοιχειώδους συνενοήσεως και ετούτη την ώρα πάνω απο μια χώρα που βρίσκετε στην εντατική εκείνο που κάνουν είναι να θέτουν πάνω απο το εθνικό συμφέρον το στενό κομματικό.
Σήμερα κύριε Θεοφίλου υπάρχουν αξιόλογοι Έλληνες ανα τον κόσμο οι οποίοι παραμένουν ανενεργοί , άνθρωποι διακεκριμένοι που θα μπορούσαν να συμβάλουν αποφασιστικά στην έξοδο της χώρας από την τεχνική επιμένω να λέω κρίση.
Σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη φορά κανείς δεν θα πρέπει να μένει στην επιφάνεια των πραγμάτων αλλά να προσπαθεί κανείς να βλέπει όσο γίνεται όλα αυτά που γίνονται κάτω από το τραπέζι.
Κλείνοντας θα ήθελα να πω δύο λόγια σε μία κυρία που υπογράφει με το όνομα Μαρία, εκείνο που θέλω να πω στην κυρία αυτή είναι ότι στη δημοκρατία δε χρειάζονται κουκούλες και αν αυτοί που αποκαλούνται αντί εξουσιαστές και θέλουν να τιμήσουν αυτά που έχουν μέσα στα παντελόνια τους ας εκτεθούν δημόσια και ο λαός θα κρίνει αλλιώς είναι όπως πολύ σωστά λέτε Καραγκιόζηδες και εκπρόσωποι του παρακράτους.
Οι μάσκες κύριε Θεοφίλου θα αρχίζουν να πέφτουν σιγά σιγά γιατί ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιο και σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σας προτείνω να δείτε με πολύ προσοχή την ταινία του έγκριτου δημοσιογράφου Στέλιου Κούλογλου , Η εξομολόγηση ενός οικονομικού δολοφόνου ,για το πώς στήνονται οι εικονικοί μηχανισμοί χρεωκοπίας χωρών από το διεθνές νομισματικό ταμείο και την παγκόσμια τράπεζα και ο καθένας μας ας βγάλει τα συμπεράσματα του.
Σας ευχαριστώ που είχατε την υπομονή να με ακούσετε και σας εύχομαι να συνεχίσετε με το ίδιο πάθος να καταθέτετε τις απόψεις σας.
@MY POINT OF YOU
Εχαριστούμε πολύ αγαπητέ/η φίλε/η για τη συμβολή σας στη συζήτησή μας. Δεν διαφωνούμε στα περισσότερα πράγματα. Ένα πράγμα μόνο θα τονίσω: Ότι περισσότερο κινδυνεύουμε από τους ίδιους τους εαυτούς μας. Ρίξτε μια ματιά στην Ιστορία, και θα δείτε ότι τα κάστρα πέφτουν από μέσα. Τα τσακάλια απ' έξω πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν. Όπου βλέπουν όμως συσπείρωση , δύναμη και ενότητα, φεύγουν. Ας είμαστε λοιπόν πρώτα έτοιμοι να αναλάβουμε τις ευθύνες μας για όσα κάνουμε και όσα λέμε και μετά ας χτίσουμε...
Όσο για τους κουκουλοφόρους τους λεγόμενους αντιεξουσιαστές του life styling, η άποψή μου είναι, ότι ακραίες πράξεις, αντιμετωπίζονται με ακραία μέτρα, ώστε όσοι καταστρέφουν ασύδοτα, να δούν ότι τη βία μπορεί εύκολα ο καθείς να την ασκήσει, μήπως και αλλάξουν τρόπο δράσης και έκφρασης, αν έχουν βέβαια να πουν κάτι.
Δημοσίευση σχολίου