Παρασκευή, Φεβρουαρίου 04, 2011

Η ΤΟΨΗ ΜΟΥ




Σήμερα αργά το απόγευμα η γάτα μου η Τόψη

που ήταν ξαπλωμένη πάνω σε μια πολυθρόνα,

έβγαλε ξαφνικά μια κραυγή,

σαν ξεριζωμένο Αχχχχχχχχ ανθρώπου

που ζητάει βοήθεια.

Και μετά τέλος.

Σιγά-σιγά μετά το πρώτο σοκ,

άρχισα να αισθάνομαι πως τα πράγματα

μέσα και έξω μου, δεν θα ήταν πια ίδια.

Είναι που η καρδιά αποτιμά σε χρυσάφι τους συντρόφους της….

Αύριο που θα ξυπνήσω,

θα αισθάνομαι το ίδιο βάρος πάνω στα πόδια μου

κι ας μην είναι η Τόψη εκεί.

Ψευδαίσθηση;

Όχι.

Είναι που η αγάπη δεν παραιτείται…


7 σχόλια:

Ελένη Λιντζαροπούλου είπε...

Τα λόγια μου Φαίδωνα, όσα κι αν πω, θα είναι σπάταλα. Στην Τόψη και στην στιγμή αρμόζει η σιωπή μου.

Filiki Etaireia blog είπε...

Φαιδων αποτυπωνεις καθε στιγμη με μια απολυτη ποιητικοτητα που αγγιζει το βαθος της ψυχης.

Ενα ΡΕΚΒΙΕΜ πεζο αλλα τοσο ποιητικο.
Μεσα σε λιγες λεξεις,μεσα σε ενα μικρο κειμενο που συνοψιζει ΤΟ ΠΑΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ.
Ναι και τα ζωα αξιζουν κατι τετοιο.

Un par de neuronas... είπε...

Μία αφιέρωση πολύ όμορφη και μια αγαπημένη μνήμη. Θα νιώθεις το βάρος της στα πόδια σου και την καρδιά σου.
Πονάει.
Πολλή αγάπη από μένα, θα είμαι μαζί σου όλο το Σαββατοκύριακο.

Georgios Kapetanakis είπε...

καλοτάξιδη....

Τζίνα Σταθοπούλου είπε...

Σε νιώθω φίλε μου, η έλλειψη ενός πιστού και αγαπημένου φίλου, που μέσα από την ασφάλεια, τη θαλπωρή, του χαδιού ... ξέρει μόνο να αγαπά, μας πονάει πολύ, αργεί η συντροφιά του να φύγει... και ποτέ να ξεχαστεί!!! Από εμπειρία επαναλαμβανόμ...ενη το γνωρίζω... υπάρχει μία γλάστρα στο λύκο μου Rocky και σ’ άλλα ζωάκια.. συχνά θα δεις ένα λουλουδάκι στο χώμα του κήπου μου... για τα μικρομέγαλα πουλάκια που συχνά φεύγουν μέσα στη ζεστασιά μου...Θα είναι πάντα μαζί σας η Τοψούλα σου, με λίγη προσοχή και παρατήρηση στο σώμα σου... θα τη νιώθεις όσο τρελό κι αν ακούγεται αυτό...
Καλή σου ώρα φίλε μου, σε νιώθω!!!
Εγκάρδια
Τζίνα

Ανώνυμος είπε...

Ό,τι επιχείρησα να γράψω χαζό μού φάνηκε. Πράγματι δεν χωράνε λόγια σ' αυτές τις στιγμές.
Καλό ταξίδι στην Τόψη σου...

Οι σκέψεις μου είναι μαζί σου...

WIND OF CHANGE είπε...

Πριν δύο χρόνια σε μια επίσκεψη μου στη Μήθυμνα επισκέφτηκα το Φαίδωνα και εκείνο που μου έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν μια όμορφη γάτα της οποίας το όνομα είναι ΤΟΨΗ.
Η Τόψη ήταν μια επιβλητική παρουσία, ο τρόπος που περπατούσε, που κοιμόνταν καθώς και οι σχέσεις της με τις άλλες γάτες τις οποίες τις έβλεπε πάντα αφ’ υψηλού σε παρέπεμπε σε μια αριστοκράτισσα από καταγωγή ευγενών.
Δεν θα ξεχάσω ποτέ ένα περιστατικό που μου προκάλεσε μεγάλη εντύπωση, όταν η Τόψη καθόταν κάτω από μια βρύση και νιαούριζε επίμονα .
Όταν ρώτησα το Φαίδωνα γιατί νιαουρίζει τόσο έντονα η Τόψη, μου απάντησε ότι με περιμένει να τις ανοίξω τη βρύση για να πιεί νερό! Έμεινα άναυδος μιας και δεν είχα συναντήσει ποτέ κάτι ανάλογο.
Η Τόψη ήταν μια όμορφη , πανέξυπνη γάτα η οποία ήταν μια υπέροχη συντροφιά και σε έκανε να γελάς με την συμπεριφορά της, ήταν μια Μαντάμ Σουσού.
Φαίδωνα ξέρω πόσο δύσκολο είναι η απώλεια ενός πιστού φίλου όπως η Τόψη αλλά θα πρέπει να είσαι χαρούμενος γιατί η Τόψη κοντά σου έζησε σαν Βασίλισσα, γνωρίζω την φροντίδα και προπάντων την αγάπη που της έδωσες. Ας είναι καλοτάξιδη.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΜΗΘΥΜΝΑ

ΜΗΘΥΜΝΑ
Γενέθλιος τόπος